the one and only

Haha, efter i lördags så ska jag fan ta det lungt med krogbesök ett tag! Har inte varit så onykter sen stan brann.. trodde jag skulle avlida i söndags! Fyfan, inte kan man låta bli telefonjäveln heller. Soooom vanligt.

Åker till Skavsta på söndag, sover där över natten med familjen och sen på måndag morgon lyfter planet till London :) Ska bli sjukt härligt att komma iväg ett tag och bara umgås med min älskade familj! Fira mammas 50 års dag och mormors 70 års dag. Shoppa som en skjuten hund ska jag göra också, haha. Very niiiice.

Sen efter london så blir det till att ta det lungt och fokusera på att komma igång med träningen igen :) Ska bli såååå skönt, började lite lätt förra veckan men eftersom min hosta aldrig vill släppa så var det ju ingen idé att köra hårt. Så börjar köra efter london då jag förhoppningsvis är frisk... annars måste jag nog till sjukhuset :D haha.

Och idag har det nog varit världens segaste dag, om nån vill veta det iofs! Har nog läst Aftonbladet minst 6 ggr.
Nej, nu blir det en postrunda till service och verkstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0