En Måndag

Häääj! Ny dag nya möjligheter, som min apa på dörren säger! Tråkigt väder idag, men inte gör det mig nått eftersom jag ändå jobbar. Mohaha. Mamma och pappa kom hem från gbg igår, slut på det lugna :p Haha. Nejdå, skönt att dom är hemma.

 

Idag fick jag ett sjuuukt sug efter träning :) Så nu jevlar blir det till att besöka kära ego några gånger per vecka igen! Börjar med en monster start, Spinning 30 min + Core 30 min! Härligt :D Men jag vet ju hur jag är, tränar som fan i några veckor/nån månad, sen lägger jag ner och kör kanske 1 gång per vecka. Men nu ska jag försöka hålla i träningen ett tag. Får hoppas det håller sig ;) Sover mycket bättre när jag tränar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0