London Baby!

Sitter här inne på det svinkalla kontoret medans det är ruggit varmt ute :D Känns ganska tärt, vill ut och sola! Dock brände jag mig som fan igår. Är nog lika bra att ta en paus från solen, haha.

Helgen då? Gatufesten ja, var som vanligt :p haha, inte värt pengarna men man vill ju inte missa det ändå eftersom alla andra går ;D Limpan var på besök ifrån Karlstad, trevligt trevligt. Nej men jag har haft en jävligt rolig helg :) Får tacka mina underbara vänner för det! Härligare människor får man leta efter!

Och snart åker vi till London! typ 3 veckor kvaaaaar, hua... flygplan!!! ;o haha. Tur att det bara är 2 timmar man är i luften... typ! typtyptyptyptyptyp!!!1!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!

En fråga. Vad tycker du om dagens outfit ?



=)



Kram

2010-07-12 @ 14:57:26
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0