Ssssamsung

Fick min mobil idag! ;D Den ligger på laddning just nu, wihooo! Eftersom vi fortfarande inte har nått internet hemma (bugar och bockar kära mor...) så får jag pilla på mobilen ikväll istället.

 

Igår när jag och Ida var på väg ner till bion så är det ju klart att vi hamnar mitt i stormen vettu. Såg knappt nått för allt regn och så blixtrade det och åskade så hela bilen skakade! Var inge kul att köra bil i stan då kan jag säga :p Vatten överallt! Men bion var bra, Robert Pattinson in my heart! ;D haha. Sjukt snygg!

Spelade Guitar Hero Metallica igår tills fingrarna blödde tror jag! Inte nådigt på hard när gitarrsolona kommer eller! Är lite ur form just nu också ;) fingrarna tröck inte alltid där jag ville, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0