try my love

Goddagens! I helgen blev det lungt :) Var chaufför en stund i lördags, men somnade ändå före 12 :D Typiskt mig om jag lovat att vara chaufför, haha. Men jag vaknade iaf! Tur det.

Fick inte heller käka lunch förns efter 1 idag... hyffsat less man blev. Hungrig som en varg och inget att göra, kl. 1 ringde dom på klockan. Som tur var så kom Peder precis då, så han tog över postpaketen så jag fick åka hem och äta nått. Men när jag kom hem insåg jag ganska snabbt att jag hade glömt nyckel in haha. Så det var bara att åka på ica och köpa en sallad och käka på kontoret :p Nått mer hann jag inte meeeed.

Brutalt varmt i lördags också, men inte badade jag i poolen heller.. förjävla kallt xD Är nog lite av en badkruka, höhö. Men lite brun blev jag nog! Ser inte ut som ett spöke iaf ;) I helgen vankas det Gatufesten också, blir nog roligt kan jag tro! Får la se om det blir både fredag & lördag eller bara lördag :)

is vrij zwak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0