Onzdag

Häj! Slutar snart, sjukt. Dagarna går så satans fort här :) Men jag antar att det är nice. Ikväll ska jag gå och se nya Twilight filmen med Ida! Haha, jag och alla 14åringar :D kung! Gillar dom filmerna faktiskt.

Jaa, och igår så var jag med Johanna och Hampus. Fick träffa Johannas kanin Stevie, han gillade nog mig. Johanna sa det iaf, jag gillade dig också Stevie! haha. Men iaf, smälte nästan bort i solen så vi åkte och köpte isglass och sen fick vi den fina idén att åka upp på södraberget och gå Tarzanstigen! Alla tre drog på sig skador! haha. Skitsaker.

Näääe, nu ska jag fixa ordning följesedlarna och sen vänta in posten och sen gå hem!


Vill ha min mobiiiiil! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0